29.05.2014 - Usortert

Fotballhelg i Idrettsparken

DSC0027.JPG

Det er duket for to spennende oppgjør i solfylte Idrettsparken fredag og lørdag. Møt opp og støtt OIFs jenter, damer, gutter og menn!

Sommeren har definitivt kommet, og få plasser er det finere å tilbringe en sommerdag enn i Idrettsparken. Helga sparkes i gang med lokaloppgjøret i kvinnenes 3. divisjon. Orkangers fremadstormende damelag møter Orkla. OIF har på rekordtid fått et damelag opp på et nivå få hadde trodd for bare et par år siden. Fredag klokken 19:30 tar de altså i mot Orklas damelag, som i flere år har vært det ledende damelaget i dalføret.

OIF-damene ofrer seg i motstanderfeltet.

Lørdag tar OIFs A-lag i mot tabellnabo Selbu på hovedbanen. Lagene har startet sesongen akkurat likt, med like mange poeng og samme målforskjell, men Selbu har enda ikke spilt en bortekamp. Siden oppstarten for 4 år siden har Orkanger vist at de er vanskelige å slå i Idrettsparken. Kampen starter klokka 15:00.

Vi satser på at det blir 6 poeng til seniorlagene i det vi går inn i juni!

Tidligere OIF-kaptein Ottar Ustad har riktig nok lagt fotballskoene på hylla, men i bakgrunnen finner vi arvtakerne Eirik Ebbesen og Erik Selven.