28.04.2016 - Usortert

Seriestart for A-laget

IMG 5483

A-laget spiller årets første kamp i 5. divisjon mot Sokna i Idrettsparken. Møt opp! :)

I dag spilles den første serierunden i 5. divisjon avdeling 4. Vårt A-lag åpner mot Sokna kl. 1930. Nytt av året er at hjemmekampene blir flyttet fra gress til kunstgress, altså fra hovedbanen til Orkla Maskin Arena.

Orkanger har hatt en god oppkjøring i vinter, og selv med både sykdom og skader på sentrale spillere har det vært godt treningsoppmøte. I sesongens første kamp er Perry og Eskil Sivertsen med henholdsvis skade og sykdom. Vi stiller likevel med følgende tropp:

Anders Vuttudal, Stian Storli, Eirik Torblå, Øyvind Bakken, Sindre Belsås, Marius Kvalvik, Jo Husdal, Åge Andersen, Nils-Helge Garli Hegvik, Mats Berg Pedersen, Henrik Rian, Tor-Arne Kvam, Eirik Ebbesen, Rune Asphaug, Arnt Christian Wolden, Tom Even Gundersen, Valdrin Musaj og Hubert Jasiak.

OIF håper så mange som mulig tar turen til Idrettsparken i dag, og følger laget gjennom sesongen.

Til informasjon så vil det bli mulig å kjøpe sesongkort, men disse er foreløpig ikke klare. Vi håper å få på plass dette i løpet av kort tid. Sesongkortene vil gi gratis inngang til alle kamper i Idrettsparken i 2016, samt gratis kaffe. Til dagens kamp vil det være mulig å betale med kort både ved inngang og kiosk.