OIF » Ledig stilling som daglig leder i OIF

Ledig stilling som daglig leder i OIF

12.04.2013 00:24

Orkanger Idrettsforening skal ansette daglig leder i 50 prosent stilling.

• Foreninga jakter på en engasjert og strukturert person som ønsker å videreutvikle Orkanger IF sammen med tillitsvalgte, aktive utøvere og medlemmene til beste for idretten og lokalsamfunnet.
  • Egenskaper som positiv, engasjert, serviceinnstilt, energisk, løsningsorientert og med evne til å kommunisere er noe vi ser etter.
  • Du bør ha erfaring fra arbeid innen idretten, og ha kjennskap til hvordan et idrettslag er organisert. Det er en fordel med kjennskap til kommunal drift. Og du bør ha gode organisatoriske egenskaper og erfaring fra styrearbeid.
  • Kunnskap om standard databehandlingsprogrammer som Office (word, excel etc) er en forutsetning.
    Vi kan tilby: Et utfordrende og meningsfullt arbeid i ei idrettsforening i vekst med god tradisjon for dugnadsarbeid og frivillighet. En unik mulighet til å påvirke verdifull utvikling for individ og samfunn lokalt, innpass i et spennende nettverk av samarbeidspartnere, relasjonsbygging blant markante samfunnsaktører i både privat og offentlig sektor.

Arbeidsinstruks, tiltredelse og lønn etter avtale.

Søknadsfrist 15. mai. Søknad sendes til Orkanger Idrettsforening, boks 61, 7301 Orkanger eller epost: styret@orkanger-if.no

Mer informasjon: OIF-leder John Ivar Evjen, tlf: 994 88 446