06.02.2014 - Usortert

Klubbtilbud for fotball

Komplett-pakke.JPG

I samarbeid med Umbro, Scantrade og Sport1 kan OIF Fotball tilby ekstra rabatterte priser på den nye kolleksjonen fra Umbro for 2014.

OIF vil fra og med 2014 gå over til Umbro sin nye kolleksjon "Vision". Før sesongstart for fotballen kan avdelinga tilby sine medlemmer 2 treningspakker til ekstra gode priser. Den ene pakken innholder det meste; stadionjakke for kalde vinterdager og høstkvelder, klubbgenser med tilhørende treningsbukse, shorts, fotballsokker og treningsskjorte. Den andre pakken inneholder genser, bukse og skjorte.

Tilbudet varer til og med lørdag 15. februar. Det er lagt opp til å prøve størrelser på Sport1 på Amfi-senteret. Bestillinger legges igjen i kassen på Sport1, eller det kan sendes en mail til oyvind.bakken@oif-fotball.no med navn, hvilken pakke og ønsket størrelse.

De som har bestilt vil få beskjed når pakkene ankommer Sport1 noen dager etter den 15. februar.

Her kan du se de to pakkene med priser