OIF-Anlegg » Klubbhuset » Trønderkjøkken AS leverer kjøkkenet til klubbhuset

Trønderkjøkken AS leverer kjøkkenet til klubbhuset

20.03.2014 14:40

I forbindelse med oppussinga av klubbhuset har det kommet på plass et helt nytt kjøkken med hvitevarer levert av Trønderkjøkken AS.

Trønderkjøkken ble stiftet i 1999 og er i dag en familiebedrift med 3 (snart 4) ansatte. Siden oppstarten har firmaet opparbeidet seg en sunn og god økonomi gjennom god kvalitet og god service. Trønderkjøkken leverer i dag både kjøkken og bad fra Mobalpa.

Les mer her: http://www.tronderkjokken.no/

Daglig leder i Trønderkjøkken, Ketil Stellander, er et kjent fjes i OIF-miljøet og er blant annet trener for OIFs G-14 lag. Da OIF bestemte seg for å gå til innkjøp av et nytt kjøkken ble det jobbet iherdig med produsenter og leverandører for å kunne tilby OIF et kjøkken av god kvalitet til en like god pris. I tillegg til betydelig sponsing fra Trønderkjøkken står det nå et fransk-importert kjøkken med hvitevarer fra Siemens i klubbhuset i Idrettsparken.

Mobalpa er Frankrike største kjøkkenprodusent, og produserer og leverer rundt 400 kjøkken hver dag! Mobalpa er en av få produsenter i Europa med ISO 9001 og ISO 14001 sertifisering.

Trønderkjøkken leverer også trapper fra danske Wood Step, samt garderober fra norske Langlo og danske Mogensen.

NB! Alle med OIF-medlemskap vil få byggmester-rabatt hos Trønderkjøkken :)

Her kan du se bilder av det nye kjøkkenet i klubbhuset: