OIF-Anlegg » Klubbhuset » Utleie

Utleie

Velkommen til OIFs Klubbhus!

Huset er et flott selskapslokale til rimelig pris.

Klubbhuset kan reserveres for både private, bedrifter, og andre lag og foreninger.

For å avtale leie, ta kontakt på epost:

klubbhuset@oif-fotball.no

Kalender - se når Klubbhuset er ledig.

Takster pr 01.01.2019                                                 OIF medlem                      Ikke OIF medlem

Helg (fredag-søndag, 48 timer):                                   3 500 kr                               4000 kr

Helgedag (lør- el søndag, 24 t.):                                  2 000 kr                               2500 kr

Dag ukedag (til kl 16):                                                   750 kr                               1000 kr

Kveld ukedag (e. kl 16):                                                 750 kr                               1000 kr

Vask fra kr. 500 *

*For ekstra vask (ekstra mye søl på vegger, tak og gulv) kr 1000

Ved avbestilling av leie i helger og helligdager er prisen kr 1000,- for en helg (fredag til søndag) og kr 500,- for ett døgn

Leie av kjøkken/toalett dag:           500 kr

Leie av musikkanlegg:                   500 kr

Konfirmasjon;

-Klubbhuset kan maks reserveres tre år før konfirmasjonen.

- kr 500,- ved avbestilling

Andre regler;

-          18 års aldersgrense for å leie

-          Må ha vakter dersom leietaker er mellom 18-20 år

-          Leietaker er ansvarlig for at dører og vinduer er forsvarlig lukket og låst.

-          Lyset skal slukkes når lokalene forlates. Utleielokaler skal befares i felleskap av utleier og leietaker før og etter bruk dersom ikke annet er avtalt.

-          Det er ikke tillatt med røyking inne i klubbhuslokalet.

-          Ved bruk av stearinlys skal dette fjernes fra lysestaker, bordplater, stoler og gulv.

-           Bord og stoler skal settes på plass. Bord skal vaskes

-          Brukt kjøkkenutstyr, service, glass, bestikk etc. skal vaskes i oppvaskmaskinen (bruksanvisning henger på  kjøkkenet), samt settes tilbake på anvist plass.

-          Komfyr/stekeovn/kjøkkenbenker skal rengjøres.

-          Alle gulv skal kostes

-          All søppel må fjernes. Søppel bæres til garasje gammel del av klubbhuset

-          Toaletter skal ryddes og forlates i forsvarlig stand.

-           Leietaker slukker alle lys og låser alle dører når lokalet forlates.

Leietaker er ansvarlig for alle kostnader og ethvert økonomisk tap Orkanger Idrettsforening måtte lide på grunn av uforsiktig/uansvarlig bruk av materiell og utstyr, hærverk og lignende, som kan tilbakeføres til leietaker eller leietakers gjester. Leietaker er således ansvarlig for at klubbhuset med inventar og utstyr behandles på en aktsom og ordentlig måte.  Eventuelle skader eller mangler skal omgående og innen leietidens utløp meddeles til den ansvarlige for utleien. Orkanger Idrettsforening tar ikke ansvar for varer og utstyrer som leietaker har med. Alt utstyr skal fjernes før lokalene forlates.