24.08.2023 - Orientering

Klubbmesterskapet 2023

Wpeet5KjQDq5v4qGiML9ew

Flott arrangement fra Seljan tirsdag 22. august.

Børsa IL ved Rita og John Henry arrangerte i år klubbmesterskapet for OIF og Børsa IL. Det ble en flott kveld med godt løpsvær og bløte myrer. Hele 45 startende i 5 gode løyper var veldig gledelig. Vi var 14 deltagere fra OIF. Vi benyttet deler av det nye kartet vårt Jyståsen som var ferdig synfart og rentegnet. Området var sør for Seljan skistue.

OIF hadde flere gode prestasjoner og vi toppet nærmest alle løypene. Brage løp en flott runde i nybegynnerløypa. Veldig morsomt at Kari var tilbake og det var tydelig at hun ikke hadde glemt gamle kunster. Hun var best i C-løypa denne kvelden. Mari toppet B-løypa og fikk tilbake litt selvtillit etter en litt tung runde i KM i Ulvåsen forrige helg. Også Anders gjorde et meget sterkt løp i den korteste A-løypa. Jan Egil imponerte også kun slått av eliteløper Anders Haugskott i den lange løypa. Gratulerer til alle med gode prestasjoner.

Resultater

KBJrWEzQTGORbodXEpkqbg