Orientering » Resultater fra 1. løp i OG-karusellen

Resultater fra 1. løp i OG-karusellen

24.05.2018 20:14

Onsdag arrangerte Leik IL 1. løp i årets karusell!

87 løpere fra 5 klubber deltok på årets første konkurranse. 12 av disse var fra OIF. Kartet var Skardåsen ved Korsvegen. Melhus og Leik er fortsatt de dominerende klubbene og vil nok også i år konkurrere tett om sammenlagt seieren. Det er fortsatt litt uklart om OIF og Børsa skal slå seg sammen i poengkampen, men dette vil trolig ikke ha den store betydningen for spenningen i tetkampen.

Fra OIF løp Rolf Wærnes et meget solid og godt løp. Han var ikke mange sekundene bak seieren i grønn løype, men kom til slutt på en sterk 3. plass. Ellers var det solide og jevne resultater fra OIF-løpere både i hvit og gul løype. I de 2 lengste løypene var prestasjonene dårligere enn vi kunne håpe på. Bedre lykke neste gang! Poengberegningene individuelt og lag er ennå ikke klare.

Det er lov å håpe på større deltagelse fra oss i løpene som kommer! Neste løp i karusellen arrangeres av oss den 6. juni i Knyken.

Resultater