OIF » Arkiv » 2011 » OIF styrker organisasjonen

OIF styrker organisasjonen

20.10.2011 23:00

TAvdelingsstyret i OIF har besluttet å styrke organisasjonen og gjennomføre et organisasjonskurs. OIF er et fleridrettslag med muligheter og utfordringer og i stadig endring. Organisasjonsutvikling er viktig.

Jogging_Buddies_1.gifPå OIFs avdelingsmøte 5. okt. ble vi enige om å arrangere et internt klubbutviklingskurs i regi av Sør-Trøndelag Idrettskrets.

Kurset vil gå over to kvelder med en mellomperiode for bearbeiding av planer fra første møte.

Det inviteres til oppstartsmøte onsdag 16. november kl. 18.00 i Klubbhuset Idrettsparken (varighet ca. 4 timer)

Vi får besøk av en skolert klubbguide fra STIK, og vi kjører prosess på:

• Status: Hvor står klubben i dag?
  • Definere klubbens innsatsområder
  • Synliggjøre utdanningstilbud fra krets, frobund og prosjekt
  • Idrett og ledelse
  • Lage fremdriftsplaner

Et godt utgangspunkt vil være strategidokumentene fra Strategikonferansen 28. april 2010

Deltakere vil være hovedstyret og to fra hver avdeling.

Påmelding innen 9. november til OIF-leder Rudolf Larsen på epost: rudolf.larsen@online.no

Velkommen til interessant kurs!