OIF » OIF kveld 2021

OIF kveld 2021

20.10.2021 15:12

Hovedstyret arrangerte tirsdag 19.10 i storsalen i flerbrukshuset OIF kveld med alle avdelingene i Idrettsforeningen. Alle avdelinger (håndball, anlegg, orientering, turn, svømming, fotball, stikomiteen, Ulvåshytta og Klubbhuset) var representert med en totalt deltakelse på 30 stk.

OIF kveld er en årlig kveld hvor hovedstyret informerer lagets styremedlemmer om rutiner og retningslinjer i laget. I utgangspunktet skal OIF kvelden arrangeres kort tid etter årsmøte, men grunnet korona har den blitt utsatt til høsten istedenfor våren.

OIF kvelden - "Hvordan vi gjør ting i OIF" med tanke på økonomi, sponsorarbeid, investeringer, styremøter, medlemshåndtering, media, sponsorarbeid, barneidrett, politiattest osv.

Avslutningsvis var avdelingene på forhånd utfordret til å si hvordan de har opplevd koronaen perioden, og hvordan de fremover vil jobbe for å få aktiviteten opp på samme nivå som tidligere og på sikt øke sin aktivitet.

Power-point fra kvelden;  OIF-kveld-2021.pdf

Uten navn5Uten navn4