Orientering » Arkiv » 2011 » Favoritt-seier til IL Leik i sonestafetten 10. september

Favoritt-seier til IL Leik i sonestafetten 10. september

10.09.2011 17:42

Stafettlaget.jpgUnder dagens stafett i Orkla / Gaula karusellen ble det klar seier til IL Leik, nesten 22 minutter foran Melhus IL.
Stafetten ble arrangert av Orkanger IF på det nye Geitryggenkartet, med samlingsplass ved Håmanntjønna.  Løpet ble avviklet i strålende høstvær og flott o-terreng med fine løyper. Men kun 8 deltagende lag i stafetten, og noen få individuelle løpere og nybegynnere, var en skuffelse på årets avslutning av karusellen.
Lagkonkurransen ble også suverent vunnet av IL Leik foran Orkanger IF og Melhus IL.
Trykk les mer for flere bilder fra stafetten.     Resultatliste.
Vinnerlaget fra IL Leik: (fra høyre) Ola Keiserås, Svein Olav Åmot og Andreas Sølberg.
Stafettlaget.jpg
Glade o-løpere fra IL Leik med årets pokaler.
IL_Leik.jpg
Ann Karin Evjen beklager ved målgang at hun lurte Arne Grønset underveis i løpet.
Arne_og_Ann_Karin.jpg
Dag Atle Lund i fin stil ved målpassering.
Dag_Atle.jpg