04.03.2018 - Fotball

2. lag damer starter først!

DSC 0002

Kvinnefotballen står virkelig sterkt her i Trøndelag. Et bevis på det er at 4. divisjon damer går opp fra 30 lag og tre avdelinger ifjor til 4 avdelinger og 44 lag i år. Det er egentlig en formidabel økning og viser at damefotballen har fått skikkelig fotfeste over alt i fylket.

Våre 2. lagsdamer har havna i avdeling 3 med følgende motstandere: Gimse 2, Hitra, Kattem 2/Flatås 2, Leik, Meldal, Melhus, Oppdal, Orkla, Singsås og Støren/Sokna 2. Det betyr mange spennende lokaloppgjør og det begynner også tidlig med hjemmekamp mot Gimse 2 torsdag 5. april kl. 20:00. Hovedsakelig torsdag som kampdag, men to er satt opp på tirsdager og to på søndager. Lokaloppgjørene mot Orkla er 31. mai (b) og 27. september (h). Siste runde går 4. oktober og da er Kattem 2/Flatås 2 våre gjester.

Tidlig seriestart betyr også at 2. laget har gjort unna tre seriekamper når A-laget starter mot Molde 21. april.

Link til vårt lags kamper.