13.05.2016 - Fotball

A-kamp i kveld. Kjøp sesongkort!

Sesongkort1

A-laget til herrene spiller i kveld første hjemmekamp på Orkla Maskin Arena. Kom og støtt opp laget i kampen om opprykk, og støtt gjerne klubben ved å kjøpe sesongkort for årets sesong :)

Orkanger tar i dag imot Støren i det som allerede nå kan bli en viktig kamp om den førsteplassen i avdelinga. Støren og Nidelv antas å være de sterkeste lagene sammen med Orkanger. Disse to lagene spilte mot hverandre på mandag, og da tok Støren hjem en 3-2 seier. Støren tapte årets første kamp mot KIL/Hemne 3, og med seier i dag vil begge utfordrerne stå med tap og Orkanger ubeseiret.

Kampen går altså på Orkla Maskin Arena i kveld kl. 19:00.

Følgende tropp er tatt ut:

Stian Storli, Anders Vuttudal, Åge Andersen, Øyvind Bakken, Marius Kvalvik, Sindre Belsås, Eirik Torblå, Per Olav Jensen, Eirik Ebbesen, Rune Asphaug, Jo Husdal, Tor-Arne Kvam, Joachim Elshaug, Hubert Jasiak, Simon Eid Bjørset, Mats Berg Pedersen, Nils-Helge Garli, Henrik Rian.

Det vil også bli muligheter til å kjøpe sesongkort av de som selger billetter i dag. Sesongkortet koster 500 kr. og har følgende fordeler:

* Fri inngang til alle OIFs kamper i Idrettsparken

* Gratis kaffe med påfyll gjennom hele året

* Er med i trekningen av et gavekort hos Bårdshaug Vegkro (Buffet for 2 personer)

* Innehavere vil være med i flere trekninger gjennom sesongen

Ordinær billettpris for A-kampene er 50 kr.