24.05.2016 - Fotball

FIFA-turnering og fotballkveld i klubbhuset

DSC 0030

Førstkommende lørdag er det duket for OIFs årlige FIFA-turnering i klubbhuset i Idrettsparken. Etterpå er det fotballsamling for å se Rosenborg - Molde og Champions League finale. I tillegg spillere herrenes A-lag kamp tidligere på dagen.

For tredje året på rad inviterer OIF Fotball sine aktive til FIFA-turnering for å kåre klubbens beste FIFA-spiller. I fjor deltok nærmere 40 OIF-spillere på en heldag med FIFA-spilling på Playstation.

Årets gjennomføring blir på samme måte som i fjor. Det åpnes for spilling fra kl. 09:00 lørdag morgen. Da legges det opp til såkalt frispilling der alle kan spille opp mot 8 kamper mot hvem de vil. Resultatene i disse kampene danner grunnlaget for oppsettet av sluttspillet som starter kl. 15:00 og vil vare frem til ca. kl. 17:00. De med høyest poengsum møter de med lavest poengsum. Det vil være mulig å melde seg på frem til kl. 12:00. De 3 beste vil bli premiert med gavekort.

Rundt kl. 14:00 vil det bli servert taco til deltakerne.

Det koster 100 kr å delta. Påmelding og betaling gjøres ved oppmøte i klubbhuset. For å få litt oversikt over hvor mange som ønsker å delta oppfordres det til å gi beskjed via arrangementet på Facebook.

Når spillmaskinene og skjermene er ryddet unna inviteres det til å se både Rosenborg - Molde og Champions League finalen i fellesskap på storskjerm. Rosenborg-kampen starter kl. 18:00, og CL-finalen kl. 20:45. Vi håper så mange som mulig av trenere, lagledere og spillere møter opp til en sosial kveld. Det settes 18-års aldersgrense etter kl. 18:00.

Det vil ikke være noe problem å tilbringe hele denne lørdagen i Idrettsparken. A-laget møter KIL/Hemne 3 på Orkla Maskin Arena kl. 14:00. I tillegg er det meldt sol og opp mot 18 varmegrader :)

DSC 0063

Finalen i 2014. Kristoffer Sollien Klo gikk av med seieren, og vant en splitter ny Playstation.

DSC 0278

Brødrene Gjengstø dypt konsentrerte

DSC 0267

Ingenting å si på humøret