10.11.2016 - Fotball

Fornyet avtale med Heimdal Eiendomsmegling

Heimdal Eiendom Logo mskr

OIF Fotball og Heimdal Eiendomsmegling har fornyet samarbeidsavtalen, en avtale som gir både klubben og deg gode betingelser.

Vi har siden 2010 hatt en god tradisjon med å ha eiendomsmeglere som samarbeidspartnere takket være Thor Zevgren sitt ønske om å bidra tilbake til lokalsamfunnet. Først gjennom kontoret til Aktiv, deretter Proa og nå som sjef for Orkdalskontoret til Heimdal Eiendomsmegling. Zevgren er den eiendomsmegleren med lengst erfaring i bransjen her i Orkdal og sammen med HEM som et av de ledende eiendomsmeglerforetakene i landet utgjør de en solid aktør i lokalsamfunnet vårt.

Den nye avtalen gir gode penger i klubbkassa, men dette er også en veldig god avtale for alle OIF-medlemmer. Hvis du skal selge din bolig vil du kunne benytte deg av det beste tilbudet på meglertjenester i Orkdal fra Heimdal Eiendomsmegling. Se tilbudet under.

HEM tilbud