20.03.2016 - Fotball

Heimdal Eiendomsmegling blir ny samarbeidsparter

Skjema samarbeid OIF Heimdal Eiendom

HEM logo

Heimdal Eiendomsmegling blir ny samarbeidspartner fra og med 2016. I avtalen ligger det muligheter for deg til å tjene penger til klubben og til seg selv, samt markedets beste pris hvis du skal selge bolig!

OIF Fotball har lang tradisjon med å ha samarbeidavtale med eiendomsmeglerfirma. Nå er et av Norges største privateide eiendomsmeglerforetak med på OIF-laget. Da Thor Zevgren gikk fra ProA Eiendomsmegling til det nyopprettede Orkdalskontoret til Heimdal Eiendomsmegling var det ingen tvil om at han ønsket å fortsette samarbeidet med oss. Det er et godt tegn på at vi er en stor og attraktiv aktør i kommunen.

Skjema samarbeid OIF Heimdal Eiendom

Heimdal Eiendomsmegling blir med denne avtalen én av de største samarbeidspartnerne til OIF Fotball. Det gir oss gode midler til å bruke på aktiviteten i Idrettsparken, men det gir også deg muligheten til å både tjene penger til klubben og deg selv. Hvis du vet om noen som skal selge boligen eller fritidseiendommen sin, så kan du tipse Heimdal Eiendomsmegling om det. Husk å sjekke med eieren om det er greit at de får en gratis befaring og et godt megler-tilbud. Fører tipset til et salg mottar OIF Fotball 2000 kr. og du selv får 1000 kr.!

Som OIF-medlem, og det gjelder alle avdelinger, får du også markedets beste tilbud når du skal selge bolig. Se bildet under for pristilbud. Hvis du ønsker å laste ned tipsskjemaet og tilbudet kan du klikke her.

Vi håper alle som har relasjoner til OIF setter pris på våre samarbeidspartnere, og bruker de når det er aktuelt.

Last ned skjema for boligtips.