24.02.2016 - Fotball

Nike-kolleksjon tilgjengelig i butikk

Sport1 Nike

Fra og med i dag, onsdag, er vår nye Nike-kolleksjon tilgjengelig hos Sport1 på Amfi-senteret.

Som nevnt tidligere gikk OIF Fotball inn en klubbavtale med Nike fra og med 1. januar. Frem til nå har det vært prioritert å klargjøre alt nytt utstyr som ble levert i starten av året. Nå er det altså mulig for alle OIF-medlemmer å handle fra den nye kolleksjonen hos Sport1 på Amfi-senteret. Butikken har klargjort de mest vanlige produktene i sortimentet slik at det er ferdigtrykt med logo og sponsorer.

Som OIF-medlem får du:

• På klubbrelaterte produkter som genser og øvrig treningsklær får man 20-25% rabatt.
  • På fotballsko og løpe-/joggesko får man 20% rabatt.
  • På øvrige Nike-produkter får man 15% rabatt.

Her er de mest vanlig produktene i sortimentet som er tilgjengelig i butikk. Etter hvert vil sortimentet bli utvidet med blant annet vinterjakke, hettejakke mm.:

Genser

Treningsgenser. Pris: 262,50 kr for voksen, 225 kr. for barn.

Treningsdress

Treningsdress. Pris: 412,50 kr. for voksen. 337,50 kr. for barn.

Treningsskjorter

Treningsskjorter. Pris: 150 kr. for voksen. 112,50 kr. for barn.

Shield jacket

Lett treningsjakke. Pris: 487,50 kr for voksen. 450 kr for barn.

Bukse libero tech knit pant

Treningsbukse. Pris: 262,50 kr for voksen. 225 kr for barn.