13.01.2016 - Fotball

OIF Fotball inngår utstyrsavtale med Nike

Nike Swoosh Logo Black original

Nike er utvilsomt den største merkevaren innen sportsverden. Nå blir OIF Fotball én av kun 5 klubber i Trondheimsområdet som får en egen avtale med utstyrsgiganten.

OIF Fotball gikk fra og med 1. januar inn en 5 årig avtale med Nike og Sport1 om levering av fotballutstyr. Avtalen omhandler alt av fotballutstyr som draktsett, treningsklær, baller, vester etc., og gir både klubben og medlemmene gode rabatter, inkludert Nike-utstyr som ikke er fotballrelaterte.

Nike er en merkevare alle kjenner til, og vi håper det blir populært blant medlemmene. Kolleksjonen som nå blir tatt i bruk heter Academy16 og er en helt ny kolleksjon som kom på markedet 1. januar. Denne varer i 4 år fremover, noe som gjør det forutsigbart for både klubb og medlemmer. Med både gode priser og rabatter på produktene må vi si oss svært godt fornøyd med avtalen.

For spillere, foreldre og medlemmer forøvrig kan det være greit å vite hvilke rabatter man får, og hvilke produkter som er tilgjengelige.

• På klubbrelaterte produkter som genser og øvrig treningsklær får man 25% rabatt.
  • På fotballsko og løpe-/joggesko får man 20% rabatt.
  • På øvrige Nike-produkter får man 15% rabatt.

Dette gjelder altså kjøp gjennom Sport1 på Amfi-senteret.Sport 1 ektesport original liten

Klubben har bestilt en god del utstyr som skal gjøres klart for utlevering. Det henstilles derfor til at medlemmene avventer kjøp av klubbprodukter hos Sport1 til tidligst 1. februar.

Her er noen av klubbproduktene:

Hjemmedrakt

Klubbens nye hjemmedrakt