18.11.2015 - Fotball

"Perry" klar for OIF

2015 11 18 19.41.04

Per Olav Jensen, bedre kjent som "Perry" både på og utenfor banen, signerte i kveld overgangen til OIF.

Orkangers A-lag på herresiden fortsetter å forsterke stallen. Etter å ha vært utenfor fotballen et par år var nå tiden inne for å returnere på fotballbanen, rettere sagt Idrettsparken.
- Det kribler i føttene, sier Perry. Planene og opplegget OIF har for herrelaget den kommende sesongen appellerte også i stor grad.

28-åringen har en fortid som guttespiller i Orkdal, junior og senior på Orkla samt Buvik. Han kjenner derfor godt til Rune Normannseth, og legger ikke skjul på sin begeistring for treneren. Jensen er en kjapp kantspiller som kan gjøre fotballivet surt til enhver 5. divisjons-back. Unntaket blir på treningene der det kun finnes backer av ypperste kvalitet..

Vi ønsker Perry velkommen til klubben (og ser frem til at november er over)!

2015 11 18 19.41.04