05.12.2015 - Fotball

Seniorlagene med cup-helg

12355253 10153140862691927 1992691145 n

Både damene og herrene deltar på hver sin cup denne helga. Damelaget reiser ned til Molde, og herrelaget kjører gjennom et par tunneler og deltar på Buvik Cup.

OIFs damelag deltar altså på G-Sport Cup i Molde, og satte turen mot Møre kl. 07:00 i dag tidlig. G-Sport Cup gjelder for samme årsklasser som vår egen Kløver Cup, 16 år til senior, og arrangeres av Sportsklubben Træff i Træffhuset. Turneringen arrangeres på to innendørs kunstgressbaner. Laget overnatter på Thon Hotell Moldefjord.

OIF har kommet i gruppe med Eid, Sunndal 2 og Herd 3. Sammen med trenerteam'et Bjørn Bakken, Paal Magnus Tødaas og Hege Berg reiser OIF med følgende tropp:

Kari Marte Olsen, Marie Sletvold, Synnøve Mjør Wingan, Mari Lian, Lina Marie Åsløkk, Silje Lunde Olsen, Sigrid Ytterhus Haugset, Tonje Fossvoll Sundli og Hedda Berg Pedersen.

Herrene stiller med 2 lag i Buvik Cup. Cupen gjelder fra alderen 8 år og opp til senior. Vi stiller med følgende tropp:

OIF 1: Ronny Folvik, Kristian Røhmesmo, Eirik Ebbesen, Tor-Arne Kvam, Per Olav Jensen, Tom Even Gundersen, Eskil Sivertsen, Rune Sæther.

OIF 2: Stian Storli, Tom Erik Grønhaug, Jonas Solbu, Azamat Zabijev, Hubert Jasiak, Rune Asphaug, Eirik Torblå.

Når lørdagen er unnagjort har OIF enda til gode å tape en kamp. Du kan følge resultatene via Facebook ved å klikke her.

Til høyre ser du Rune Normannseth utfordre OIFs andrelag i Buvik Cup. Dessverre for sjefen ble det tap 3-5 etter blant annet fire mål av Rune Asphaug.