05.05.2019 - Fotball

Stena Recycling ny samarbeidspartner

STENARECYCLING blue CMYK payoff

OIF Fotball har inngått en samarbeidsavtale med Stena Recycling. Avtalen går over 3 år, og gjør Stena Recycling til en av de største samarbeidspartnerene til klubben.

Stena Recycling er en forholdsvis ny aktør på Orkanger, og holder til på Grønøra like ved ShawCor. Stena Recycling tilbyr avfallsløsninger, bransjeløsninger for flere typer bransjer, rådgivning innenfor blant annet avfallshåndtering, gjenvinning og farlig avfall, samt opplæring innenfor de samme områdene.

Avtalen omhandler blant annet reklame på drakter og klubbklær, slik at Stena Recycling sin logo vil være godt synlig fremover.

Vi oppfordrer både private og bedrifter til å støtte opp aktører som bidrar til fotballaktiviteten på Orkanger.