24.03.2018 - Fotball

Tap mot Byåsen

DSC 0288

Våre 2. divisjonsdamer spilte torsdag treningskamp mot 1. divisjonslaget Byåsen og vi har fått denne rapporten fra Paal Magnus Tødem i trenerteamet:

Tap 1-6. Veldig bra match helt til det rakner siste 20min.

Vanskelig å se divisjonsforskjell i første omgang, og det står 1-1 til pause. Scorer et veldig fint mål, der vi kontrer og fyller etter. Heidi Slupphaug kommer rundt på kant og slår inn 45 til Sigrid Haugset som kommer på et dypt løp og bredsider ballen i mål.

Vi får trent godt defensivt, og samtidig for vi kjørt gode overganger. Siste 20 skrur vi litt av, i tillegg til at Byåsen er veldig gode. Da blir vi brutalt straffet.

Vi taper med litt stygge sifre mot slutten der, men veldig mye positivt å ta med seg.

Seriestart for damene er lørdag 21. april kl. 14:00 mot Molde her på OMA. Men allerede første dag etter påske, tirsdag 3. april kl. 20:00 åpner 2. lagsdamene sesongen i 4. divisjon med kamp mot Gimse 2.

Disse spilte i torsdagens kamp:

Lag mot Byasen 220318