09.06.2010 - Orientering

Flott innsats på Hølonda 16. juni

Heidi__Small_.JPGKveldens karusell-løp ved Eid Skole på Hølonda foregikk under fine forhold med tilsammen 84 løpere. Deriblant gledelig med hele 18 sprekinger fra OIF, noe som lagmessig ga en klar andreplass både i kveldens løp og totalt etter tre løp. Flott !!!!!!

Beste plassering av våre denne gang fikk Heidi Flå (bildet) med 4. plass i sin løype, og ellers klarte vi fem 5. plasser. Suveren klubb både i kveld og i sammendraget hittil ble hjemmelaget IL Leik, men vi er godt fornøyd med vår andreplass. Etter vårens 3 løp har IL Leik 357 poeng, Orkanger IF 247 poeng, Børsa IL 205 poeng og nederst på lista Melhus IL og OL Gaula begge 143 poeng.

Resultatene fra kveldens løp ligger her, se ellers under Orkla/ Gaula karusellen.