16.06.2005 - Orientering

Klubbmesterskapet 15. juni

Årets klubbmesterskap ble arrangert under kjempefine forhold, tørt og godt å varmt.
Løpet gikk på kart over Ravnåsen i Børsa, og var et felles arrangement for o-avdelingene i OIF og Børsa.
Anders Solstad var løypelegger, og hadde spesielt på 3 og 5 km. lagt krevende løyper i et o-teknisk krevende område. Dette resulterte i forholdsvis høye km-tider, men også til at de beste orientererne ble vinnere.

Totalt deltok 33 løpere, og derav 17 fra OIF. Aldersforskjellen mellom yngste løper (Patrik Østeggen) og eldste løper (Ole Langvik) er nesten 90 år, så dette beviser at o-løp er en idrett for alle aldersklasser.

Under resultatbørsen finner du komplett resultatliste.

DSC00027.JPG

På det første bilde ser vi nybegynnerne Patrik Østeggen og brødrene Tor Anders og Martin Dybdal etter løpet, og på  det andre bilde ser vi noen av de som vant sine klasser , og dermed ble klubbmestre.

DSC00026.JPG