23.06.2011 - Orientering

Ny andreplass i O-karusell 22. juni

Rolf.jpgTredje løp i Orkla / Gaula karusellen ble arrangert av Melhus IL onsdag 22. juni. Samlingsplass var ved Lomtjønna nesten på toppen av Vassfjellet, og løypene gikk i åpent / halvåpent fjellterreng.
Terreng og kart var således litt uvant for de fleste, og underlaget med både myr og mose gjorde løpsforholdene tunge.
Totalt deltok 67 løpere denne gang, og derav kom gledelig nok 15 løpere fra OIF.
Også denne gang kom vi på en flott andreplass i lagkonkurransen, etter suverene IL Leik, og 126 poeng foran Børsa IL på tredjplass. I sammendraget etter tre løp ligger vi også på en klar andreplass.
Individuelt ble denne gang Rolf Wærnes (bildet) vår beste løper med andreplass i grønn løype, men jevn god innsats av hele laget.
Neste løp i karusellen blir ikke før etter ferien (17. august), så derfor gjelder det at vi alle holder oss i form gjennom ferieukene.
Resultater, strekktider, kurver og poenger finnes her.