11.09.2005 - Orientering

OL Gaula vant sonestafetten i Ulvåsen

med Orkanger IF på andreplass og Børsa IL på tredje.

SIMG0042_1.JPG

Trykk på bildet for å se
           vinnerlaget i større format.

OL Gaula vant årets sonestafett i orientering som ble arrangert av Orkanger IF og Børsa IL, med Rolf Wærnes som løypelegger og løpsleder.
Løpet ble greit avviklet under fine løpsforhold i Ulvåsen, og årets reglement for lagsammensetningen falt i god smak hos løperne. Hvert lag besto av tre løpere som fritt kunne settes sammen, men alle tre måtte stille i riktig løype i henhold til sin årsklasse. Det var totalt fem forskjellige løyper som var lagt, og forventet vinnertid i alle løypene var satt til ca. 25 minutter. Til sammen stilte 17 lag til start.
Vinnerlaget fra OL Gaula var et rent familielag som besto av Ole Hartvig Skogstad, Tor Håkon Skogstad og Hans Boye Skogstad, og de tok vandrepokalen til odel og eie. Ellers var det full premiering, ettersom alle løperne etter loddtrekning fikk velge fra gavebordet.
OIF sitt beste lag kom på en meget flott andreplass, og på dette laget løp Oddveig Lien, Ola Neraune og Ola Grendal.
Fullstendig resultatliste ligger under "Resultatbørsen".