24.06.2010 - Orientering

Vått men trivelig klubbmesterskap

Kveldens klubbmesterskap (24. juni) for OIF og BIL ble en trivelig sammenkomst for den harde kjerne av o-løpere i de to klubbene. Leirplassen ved Mjovatnet var arena for arrangementet, og grillplassen ble flittig brukt etter innkomst.
Selv om det ble regn under selve løpet, og løperne slet med bløte og tunge myrer underveis, var stemningen på topp ved leirbålet. Løypelegger Ola Grendal hadde som vanlig lagt greie løyper, men enkelte hadde likevel en del problemer underveis. Ola`s medhjelper, fru Eli serverte kaffe fra svartkjelen og god hjembakst, noe som deltakerne satte stor pris på.
Tilsammen deltok 29 løpere, deriblant 16 fra OIF. Løypevinnere ble Arne Grønset (1,8 km), Ragnar Ingdal (2,9 km) og Anders Solstad (4,5 KM). Komplett resultatlist legges under "Resultatbørsen".
Trykk les mer og se bilder fra arrangementet.

Øivind skjenker av svartkjelen

Klubbmesterskapet_24.06_002__Small_.jpg

Klubbmesterskapet_24.06_003__Small_.jpg

"Grendal junior" var ivrig grillsjef
Klubbmesterskapet_24.06_001__Small_.jpg
"Så gjør vi så når vi heimatt vi går"
Kari og Anne fikk en lett og fin heimtur etter fullført løp.
Klubbmesterskapet_24.06_004__Small_.jpg