03.11.2008 - OIF

118 nye OIF-medlemmer

1574.jpg
Orkanger IF har hatt en flott høstsesong. Etter foreningas strategikonferanse i vår, ser det til at laget har fått vind i seilene. Det er mye som skjer i alle avdelinger, og ikke minst har OIF greid å profilere turgåing gjennom en fantastisk dugnadsinnsats i Ulvåsmarka og Gammelosen. Høsten har gitt oss 118 nye OIF-medlemmer!

Bli medlemI Ulvåsmarka er det våre egne dugnadsfolk i stikomite og løypekomite som gjør en fenomenal innsats. Rundt Gammelosen er det Orkanger Vel som fortjener honnør for arbeidet! Hovedsaken er å få folk ut i skog og mark for å mosjonere!

Det er først og fremst barne- og ungdomsidretten i den organiserte aktiviteten som vokser raskt, men OIF har også mange tilbud til voksne. Både O-avdelinga og friidrettsavdelinga har tilbud. Det er bare å ta kontakt - eller kanskje så enkelt som å melde seg som medlem!

Det er enkelt, klikk her og følg anvisningen for innmelding!

Velkommen som OIF-er!