29.11.2014 - OIF

Besøk OIF i gata

DSC0006

OIF har flyttet inn i sentrumsgata. Første søndag i advent serverer klubben kaffe og lefser i Frivilligsentralen. Velkommen!

Det nye kontoret er innredet, nå også med flotte bilder fra Idrettsparken og Ulvåsen. Etter hvert kommer det også en stor skjerm med filmer som viser den brede aktiviteten i idrettsforeninga.

Søndag klokka 17 tenner Orkanger Vel julegrana på torget. Da åpner også OIF dørene til det nye kontoret ved frivilligsentralen for alle som vil stikke innom. Det er klart for servering etter at de minste har gått rundt treet og møtt julenissen.

Som du ser på bildet er OIFs klubblogo nå på plass på fasaden ut mot handlegata.

Kontoret blir etter planen åpent fra 12-19 på torsdager fram til nyttår. Deretter vil nytilsatt daglig leder (30 prosent stilling) Knut Even Wormdal flytte inn, slik at det blir bemanning og åpne dører i langt større utstrekning.