02.06.2014 - OIF

Bli med på Bråttåbjønnj 2014!

IMG0176

Kom og delta på årets uhøytidelige idrettsbegivenhet Bråttåbjønnj i og rundt Gammelosen. Konkurransen markerer slutten på kulturuka «Orkanger 2014».

Dette er en triatlonkonkurrane for stafettlag og individuell konkurranse. Idrettsgreinene er svømming, sykling og løping. Få med deg familie, venner, kolleger, medelever og dann stafettlag. Det er tre etapper og alle kan delta!

STAFETT

1. etappe: 100 meter svømming i Gammelosen

2. etappe: 4,4 km. sykling - 2 runder rundt Gammelosen

3. etappe: 2,2 km. løping - 1 runde rundt Gammelosen

Tidspunkt: Stafetten starter kl. 15 i sørenden av Gammelosen

Disse kan delta: Familielag, bedriftslag, skoleklasselag, foreningslag, artiglag med premiering av beste kreative innslag....  Aldersgrense 12 år.

Påmelding skjer før kl. 14:30 søndag 22. juni i startområdet i Gammelosen. Pris kr. 200,- pr. lag.

Startkontingenten betales enten kontant eller til konto 4270 32 23979, merk giro med Bråttåbjønnj + stafettlagets navn.

Ta i mot utfordringen! Vis at nettopp du er en Bråttåbjønnj!!

INDIVIDUELL KONKURRANSE

Bli med i konkurransen om å bli årets triatlon Bråttåbjønnj.

1. Svømming: 100 meter i Gammelosen

2. Sykkel: 6,6 km med Offroad. Tre runder (to runder for damer 4,4 km) rundt Gammelosen

3. Løping: 2,2 km. En runde rundt Gammelosen

Tidspunkt: Individuell konkurranse starter kl. 16:00 i sørenden av Gammelosen.

Utstyr: På sykkeletappen er det kun tillatt med Offroad med min 2” dekk! Hjelm på syklingen er påbudt! Aldersgrense 14 år

Påmelding skjer før kl. 15:f0 i startområdet. Pris kr. 150,-. Kontant eller til konto 4270.32.23979, merk giro med Bråttåbjønnj+ navn på deltaker.

Velkommen idrettsvenner, ønskes fra arrangøren, OIFs skiavdeling