25.06.2012 - OIF

Bråttabjønnj gjennomført i topp sommervær

Bilde fron Oddli

Strålende sol og sommervær la en flott ramme rundt årets Bråttabjønn arrangement. Arrangementet ble også i år en folkefest. Anders Oddli ble raskeste herre med tiden 21.24 og Jenny Wissting ble raskeste dame med tiden 19.08.

Først ble det gjennomført triatlon for lag. Etter 100 meter svømming, 4.4 km sykling og 2.2 km løping var det sponsalaget fra Orkdalsbanken som vant med tiden 14.51. Laget besto av Anders Wold, Jan Erlend Andersen og Tor Anders Dybdahl.

Individuell triatlon besto av 100 meter svømming, 6.6 km offroad (4.4 km damer) og 2.2 km løping. Raskeste herre ble som nevnt Anders Oddli (21.24) og han ble dermed årets Bråttabjønnj. På de neste plassene kom Knut Ole Solligård (21.56) og Martin Lund (22.14). Raskeste dame ble Jenny Wissting (19.08) med Randi Bartnes (19.48) og Therese Svarte (21.52) på de neste plassene.

Trygve Dybdahl deltok for 10`nde gang og fikk "storbjønnj" under premieutdelingen. Han er den andre i Bråttabjønns historie som har deltatt 10 ganger.

Resultater Bråttabjønnj 2012>>>>>>>>>>>>>>>

Se bildeserie under (Foto: Helge Rønnes).

Folk trives på Bråttabjønnj.

Anders Oddli i mål som førstemann og årets Bråttabjønnj.

Seieren i dameklassen gikk til Jenny Wissting fra Svorkmo NOI.

Spente tilskuere.

Før start på individuelt. Her ser vi bla.a. fra venstre: Martin Dybdahl, Martin Lund, Erlend Wormdal Staveli, Espen Staveli, Tormod Løkken og Terje Staveli.

Med livet som innsats!

Jan Erlend Andersen, Tor Anders Dybdahl og Anders Wold tok lagseieren.

Jenny Wissting, Therese Svarte og Randi Bartnes tok de tre første plassene i individuell triatlon for damer.

Martin Lund fra Orkla CK tok tredjeplassen individuelt. Bildet er fra lagkonkurransen.

Marthe Berg deltok sammen med sine søsken i teamet "søskenan Berg".

Brage Kjøren representerte Orkdalsbanken.

Trygve Dybdahl mottok "storbjønnj" etter sin tiende deltagelse.

Tormod Løkken deltok for ellevte gang og er den som har deltatt flest ganger.

Erlend Wormdal Staveli mottar premie etter flott innsats.

Øystein Myklegard Kristiansen på sin løpeetappe.

Mye publikum i gammelosen.

OIF`s faste speaker Arne Grønseth.

Glade jenter.

Jonas Slørdal Røvik på sin flotte etappe.

Terje Staveli på sin svømmeetappe.

Store som små trivdes i gammelosen denne dagen.