22.08.2009 - OIF

Endelig tilbake i Klubbhuset

2029.jpg
Endelig kan OIF bruke Klubbhuset i Idrettsparken igjen. Etter flere år med utleie til barnehagedrift, kan vi ta huset i bruk igjen.

Og ikke nok med det: Årsmøtet 2009 vedtok å starte et storstilt utviklings- og utbyggingsarbeid for Klubbhuset. Med den store aktiviteten som er i Idrettsprken, er det svært viktig at Klubbhuset står til disposisjon for både utøvere, foreldre og tilskuere. Nå skal dette bedre seg betraktelig.

Også i dag har vi kaffe- og vaffelsalg fra Klubbhuset hver ettermiddag og kveld når det er aktivitet her, og vi oppfordrer alle til å stikke bortom!!

OIF-styret hadde sitt første styremøte i Klubbhuset på veldig lenge sist onsdag. Og vi koste oss!!

OIF-leder Rudolf Larsen. Foto: Marit Mjøen

OIF-styre onsdag 19.august 2009.

OIF-styret i møte nsdag 19. august. F.v.: Morten Stub, Marte Fossvoll, Knut Even Wormdal, Rudolf Larsen og Atle Olav Sognli. Foto: Marit Mjøen