31.03.2011 - OIF

Frivillighetspris til OIF-sekretæren

2694.jpg
OIF-sekretær Knut Even Wormdal fikk tildelt Avisa Sør-Trøndelags Frivillighetspris for 2010 i kveld. Dette skjedde på en flott kulturkveld der også ST-Prisen og STs talentpris for 2010 ble delt ut.

Knut Even fikk prisen for sitt mangeårige og allsidige frivillige arbeid. Innsatsen for OIF er en ting, i tillegg kommer innsatsen for danseklubben DaCapo og ikke minst for Orkladagene som fra 2000 heter Orkangerdagene og arrangeres av Orkanger Aktivum der Knut Even er leder.

Årets ST-pris gikk til jazz-artisten Solveig Slettahjell fra Orkanger, og Talentprisen gikk til søskenparet Anders og Trine Oddli for deres innsats som syklister for Orkla Cykleklubb.

Knut Even Wormdal får tildelt STs Frivillighetspris av STs redaktør Anders Morken. Foto: Marit Mjøen

Knut Even

Knut Even gratuleres av STs Hjørdis Knudsen, juryens leder.

Knut Even Wormdal og Hjørdis Knudsen

Anders og Trine Oddli får tildelt Talentprisen 2010 av daglig leder i ST, Johan Olav Wiggen.

Trine og Anders Oddli

Solveig Slettahjell får ST-prisen av Hjørids Knudsen.

Solveig Slettahjell og Hjørdis Knudsen

Solveig Slettahjell