19.02.2009 - OIF

Håndballandslaget til Orklahallen

1823.jpg
OIF håndball og Meldal Håndball har lyktes med å få lagt to kamper i Møbelringen Cup til Orklahallen 20. november. Det store trekkplasteret blir helt klart det norske damelandslaget som skal møte Romania. - Dette blir tidenes idrettsfest i Orklahallen, sier Endre Storholt i Meldal Håndball og Øyvind Togstad i OIF håndball til avisa Sør-Trøndelag.

OIF håndball20. november blir det enda mer internasjonal håndball i Orklahallen. På kvelden spiller også Danmark mot Russland og det blir rekruttlandskamp mellom Norge og Danmark.

De to håndballederne er kjempeglad for å kunne presentere dette arrangementet for håndballelskere og alle andre. Det jobbes nå med å finne muligheter som gir størst mulig publikumskapasitet. Håpet er å kunne ta imot 2000 tilskuere!

Ifølge ST skal kampene TV-overføres, og det blir et omfattende arrangement der Meldal Håndball og OIF som tekniske arrangører må stille med 125 funksjonærer.