17.07.2013 - OIF

Håndballgutter bidrar til kunstgressbane!

OIF-g2000.JPG

OIFs 2000-årgang i håndball bidrar med 5000 kr til ny kunstgressbane i Idrettsparken!

Guttene tjente pengene på dugnad ved å rake ved Bårdshaug Herregård. De fleste av denne gjengen er aktive gjennom hele året med håndball om vinteren og fotball om sommeren, og mente derfor at det å kjøpe 10 andeler i den nye kunstgressbanen er en svært god investering.

Guttene kan dermed trene med ekstra god samvittighet på kunstgressbanen i høst og vinter, i mellom håndballøktene.

OIF takker for bidraget!

PS.
Er du med i et lag, forening, klubb, etc., eller ønsker f.eks. å gå sammen med kollegaer på arbeidsplassen om å kjøpe andeler, så gjør gjerne det. Når kunstgressbanen står ferdig vil alle bidragsytere motta en takk for bidraget. Dette kan rammes inn og tar seg godt ut på samlingsstedet eller spiserommet.

Andelskjøp