20.11.2014 - OIF

Klubbhuset skal pusses opp mer

Klubbhus

OIFs Klubbhus blir stengt i perioden 19. januar til 13. februar. Huset skal bli enda bedre.

Tirsdag ga hovedstyret i OIF klarsignal til siste runde med rehabilitering av OIFs klubbhus. Nå er det den nordre delen som skal settes i topp stand: Toaletter, korridorer og kontoret. Kontorlokalet blir gjort om til et lite møterom.

OIF setter av inntil 50 000 kroner til oppussinga. Arbeidet vil bli gjennomført på dugnad.

Sist vinter ble hoveddelen av Klubbhuset oppgradert gjennom et voldsomt dugnadsløft. Nytt kjøkken og nytt hovedrom/festsal har ført til stor etterspørsel. Utleien har skutt i været, og dermed også inntektene som skal sikre at OIF klarer å holde huset midt i Idrettsparken i god stand.

Rehabilitering 2014 etterfølges av rehabilitering 2015. Tor Arne Opphaug i OIF Anlegg leder prosjektet nå som sist.

OIF kan ønske egne avdelinger og eksterne leietakere velkommen til et enda bedre møte- og festlokale i løpet av februar.