17.06.2012 - OIF

OIF i opptog under Orkanger 2012

OIFopptog nett2

Som orientert om på siste avdelingsmøte i OIF skal det i forbindelse med Orkanger 2012 (Orkanger Aktivum 50 år) arrangeres et jubileumsopptog lørdag 23. juni 2012 kl. 13.30.

OIF er medlemsorganisasjon i Orkanger Aktivum og skal bidra i jubileumsfeiringa med mye, blant annet med deltakelse i jubileumsutstilling i Frivilligsentralens lokaler og jubileumsopptog. Utstillinga er åpen hver dag fra 18.juni til og med lørdag 23. juni. Opptoget har avmarsj fra Orkanger barneskole, så går vi videre gjennom ”Langbord i Orkdalsveien” og ender ved Møbelringen.

De påmeldte organisasjonene er Orkdal Janitsjar, OIF, Orkla Undervannsklubb, Orkanger Arbeidersamfunn og Orkla Fotballklubb. I tillegg vil Orkdal vetranbilklubb delta sammen med bilutstillere og MC-utstillere.

Med henvisning til den flotte oppslutninga OIF hadde under 110-årsmarkeringa i fjor, og at vi er den desidert største organisasjonen, er det viktig at vi også i år kan presentere oss på en god måte. Det er om å få flest mulig OIF-ere til å stille i klubbdrakter bak OIF-fanen og vise vår store bredde og styrke!

- For å få en best mulig oversikt ber jeg om tilbakemelding om deltakelse fra avdelingene innen onsdag 20.06. Oppmøte på Orkanger barneskole lørdag 23.06.2012 kl. 13.15!

Har du spørsmål om opptoget, ta kontakt med Rudolf Larsen - mob. 928 44 405