19.09.2009 - OIF

Planer om utbygging av Klubbhuset

2085.jpg
Orkanger IF har et flott klubbhus midt i Idrettsparken på Orkanger. Nå skal det bli enda flottere. Utbygging er under planlegging.

Det var Årsmøtet i 2009 som besluttet å bevilge penger til planlegging og avsette en sum på budsjettet til utvidelse av klubbhuset.

Nå er arbeidet godt i gang, i samarbeid mellom styret i Klubbhuset og hovedstyret.

Ole Martin Rømesmo i Klubbhusstyret har laget forslag til fasadetegninger og planskisse. Tegningene henger i storformat i Klubbhuset og alle gode innspill ønskes. Alle OIF-ere gleder seg til å få et mer moderne og mer funksjonelt klubbhus med flere muligheter. Oppussing er også nødvendig etter lengre tids utleie til barnehagene på Orkanger.

Her har du tegningene, klikk på dem for større bilde. Illustrasjoner: Ole Martin Rømmesmo

Fasade nord-øst. Ill: Ole Martin Rømmesmo

Fasade sør-vest. Ill: Ole Martin Rømmesmo