22.06.2013 - OIF

Rudolf Larsen utnevnt som æresmedlem i OIF

1 Rudolf

Rudolf Larsen ble i dag utnevnt som æresmedlem i Orkanger IF. Dette skjedde samtidig som OIF arrangerte den offisielle åpninga av Friidrettsanlegget.

OIF-leder John Ivar Evjen sa blant annet: - Æresmedlemskap kan gis til OIF-medlemmer både for idrettslige prestasjoner og for stort engasjement i det frivillige idrettsarbeidet. Denne gangen går utnevnelsen til en som har lagt ned et enormt frivillig arbeid og som blant annet har vært den lengstsittende leder i OIF med 10 år til sammen. Det er en glede å få utnevne Rudolf Larsen til æresmedlem.

Christin Hoff avsluttet hedersseremonien med å synge "Orkangersangen" akkompagnert av Orkdal Janitsjar.

Tidspunktet for utnevnelsen var ikke tilfeldig valgt. Larsen har vært en pådriver for å få realisert friidrettsanlegget. Først som leder i hovedstyret og deretter som leder i prosjektkomiteen. Anlegget ble ferdig i fjor høst, men OIF utsatte åpninga til i vår i håp om at det vile bli godvær. Godværet uteble, men likevel hadde over 200 møtt fram for å overvære begivenheten.