05.06.2013 - OIF

Velkommen til åpning av Friidrettsbanen

friidrett 1

Velkommen til åpning av Friidrettsbanen i Idrettsparken på Orkanger, lørdag 22. juni kl. 12:00.

Ordfører Gunnar Hoff Lysholm foretar den offisielle åpninga, og fra kl. 13:00-15:00 er det friidrettsdag for barn og unge.

Orkanger Idrettsforening har gleden av å invitere til åpning av et topp moderne friidrettsanlegg i Idrettsparken på Orkanger. OIF har hatt planer om utvikling av Idrettsparken lenge, og nå er anlegget blitt en realitet takket være gode støttespillere: Orkdal kommune, Orkdal Sanitetsforening, Orkdal Sparebank, Washington Mills, Thamshavn Verk – og spillemidler fra Norsk Tipping.

Vi håper du vil være med på åpningsdagen. Alle er hjertelig velkommen som publikum under idrettsarrangementene og den offisielle åpninga kl. 12:00.

Friidrettsbanen er alt tatt i bruk og OIFs friidrettsavdeling har kommet i gang!

På bildet: F.v. OIFs kasserer Tor Bach, OIF-leder John Ivar Evjen og nyansatt daglig leder i OIF Rudolf Larsen.