Orientering » 3. plass til OIF i karusell-løpet på Melhus

3. plass til OIF i karusell-løpet på Melhus

15.08.2012 22:54

Til tross for god deltagelse fra OIF`s løpere holdt det kun til 3. plass i dagens Orkla / Gaula karusell.

Fjerde løp i karusellen ble arrangert av Melhus IL onsdag 15. august med totalt 65 deltagere. Løpet foregikk på et forholdsvis lite kartområde på Gimse. Dette resulterte i mange poster i nærheten av hverandre og mange krysninger av løypene underveis. De fleste løypene var i et lett-løpt terreng med mange stier, mens langløypa hadde noen ravinedaler og skrålier.

OIF stilte med tilsammen 16 løpere, noe som er meget bra. Resultatmessig ble det likevel ikke bedre enn 3. plass i lagkonkurransen. Beste klubb var hjemmelaget Melhus IL, med IL Leik på andreplass. Vi ligger dermed fortsatt på 3. plass i sammendraget, og avstanden fram til andreplassen til Melhus IL er nå på 849 poeng. IL Leik er på suveren førsteplass.

Individuelt ble det en løypeseier til OIF, og den kom i grønn løype ved Randi W. Bartnes (bildet).
Ellers jevnt over god innsats av alle løpere.

Resultatliste, strekktider og poengoversikt ligger her.