26.10.2009 -

Flott sesongåpning av G11-laget

Lørdag tok vi turen til Charlottenlundhallen for å møte Ranheim. Det var en del skeptiske foreldre som trodde det kunne bli tøft for laget nå som vi i år skal spille i byserien. Skepsisen var ubegrunnet da laget løftet seg enormt i forhold til fjorårssesongen. Tøft forsvarsspill, godt keeperspill og fine angrep holdt til ledelse fra start til mål. Seier 11-7, elleville foreldre og topp stemning. ”Så positivt overrasket er det flere år siden jeg har vært”, utbrøt flere foreldre.

På søndag kom serieleder Tiller på besøk og vi forventet hard motstand. OIF-gutta jobbet hardt, men Tiller var sterke og ledet 9-6 til pause. Etter pause dro Tiller ytterligere i fra, og ca 10 minutter før slutt hadde de en 5-målsledelse. Trenerne la da om slik at OIF spilte offensivt forsvar de siste 10 minuttene. Dette og en fantastisk innsats fra guttene bidro til å snu kampen.

Stemningen var høy i gammelhallen da OIF-gutta fightet seg inn i kampen og sikret ettmålsseier like før slutt (16-15)!

Kjære trenere og spillere; takk for ei fantastisk håndballhelg! Nå er det viktig at alle stiller på trening fremover, slik at utviklingen fortsetter.

Følgende spillere var med i troppen i helgas kamper:

Espen Grøseth, Emil Eker Haugen, Ola Morten Forren, Robin Kristiansen, Martin Maalø, Sander Olsen, Sturla Barø, Jørgen Ustad, Viktor Kristiansen, Eivind Elvrum og Jonas A. B. Erlandsen.