22.02.2010 -

Orkanger - Melhus/Gimse

Onsdag 17.2.2010 i Orklahallen

Onsdag 17. februar var det duket for hjemmekamp mot Melhus/Gimse. I først omgang bar gutta preg av at det var lenge siden de hadde spilt kamp. Balltempoet var noe lavere enn det vi har vært vant til i det siste, men til tross for dette var gutta langt bedre enn motstanderen. Vi på tribunen skjønte tidlig at dette ville komme til å gå veien. Forsvaret satt bra og OIF gutta kunne gå til pause med en trygg ledelse på stillinga 7-4.
I andre omgang satte gutta opp tempoet, spilte meget godt i forsvar og kjørte noen glimrende kontringer. Dette medførte at gutta dro i fra og det ble kun et spørsmål om hvor stor seieren skulle bli til slutt. Mange gode innspill til strek, der Sturla viste seg frem som en meget god avslutter. Sluttresultatet ble 19-7 og mange fornøyde tilskuere kunne dra hjem til nok en OL sending som ble kronet med gull til Marit Bjørgen. Stor takk til Headcoach og Bente som for hver måned klarer å videreutvikle laget samt gjennomføre treninger som oppfattes som morsomme av gutta.

Laget bestod av: Runar, Espen, Eivind, John, Emil, Martin, Jonas, Sturla, Jørgen, Viktor, Sander og Robin.

Kristine