17.11.2009 -

Ubeseiret etter 4 kamper!

13. og 14. november 2009, var det duket for to nye kamper for våre tøffe gutter. På fredag møtte vi Heimdal hjemme i Orklahallen. Guttene spilte en bra kamp, og viste virkelig at de ville vinne. De tok tidlig ledelsen og seieren var aldri truet. Sluttresultatet ble 20-7 :-)

På lørdag var det bortekamp mot Melhus/Gimse som sto på timeplanen. Dette ble en jevnere og mer spennende kamp enn dagen før. Guttene ledet med så mye som 5 mål i perioder, men Melhus/Gimse kom til hektene igjen og tok innpå noen mål. En nervepirrende kamp for den livlige supporter-gruppa på tribunen. Men nede på benken hadde de full kontroll, og guttene viste at de hadde ikke reist til Melhus for å gi fra seg poeng!!! Da kampen var over sto det 14-20, nok en seier og 2 nye poeng.
Nå har laget spilt 4 kamper, med seier i alle. Vi er det eneste laget som hittil står ubeseiret i pulje 1 :-)

Takk for ei super håndball helg, vi har mye og glede oss over. Trenere, spillere og publikum ser frem til neste kamp!!!

For foreldregruppa - Beate :-)