07.05.2008 -

Vellykket strategikonferanse

Strategikonferansen 2008. Foto: Marit MjøenCa 50 tillitsvalgte i OIFs avdelinger var samlet til strategikonferanse tirsdag kveld i Orkdal Rådhus. Det ble en samling med framtida for øye, og OIF har vedtatt at 2008 blir det store medlemsåret. Med over 1500 medlemmer har laget store utfordringer, men aller viktigst fantastiske muligheter til utvikling.

rudolf_nett.jpgVi vet at et stort idrettslag med mange medlemmer og et vell av aktiviteter gir også mange forventninger til både barn og voksne. Et idrettslag kan midlertid ikke drives uten at voksne, foreldre og andre interesserte gir av sin fritid for å skape et tilbud til barn og unge - og voksne!

Nylig har OIF investert i nytt regnskaps- og medlemsprogram som skal gjøre det enklere å holde oversikt over medlemsmassen og dermed også sikre at alle får det tilbudet de ønsker. I tillegg er skikkelig registrering og oppdateringer viktig rent formelt med tanke på forsikringer, sa OIF-leder Rudolf Larsen.

ove_nett.jpgStartegikonferansen ga mange konstruktive diskusjoner og her er noen av temaene:

• bruken av Klubbhuset i Idrettsparken som igjen leies ut gjennom en langtidskontrakt med Orkdal kommune.
  • hvordan sørge for at alle som tilbys aktivitet, også melder seg som medlemmer i laget
  • holdninger og visjoner for OIF
  • miljø på dagsorden
  • forsikring av OIFs mange eiendeler og idrettsutsyr
  • profileringsarbeidelsebritt_nett.jpg

Det er mye spennende som skjer, og dersom du ønsker å bidra, ta gjerne kontakt: styret@orkanger-if.no

Vil du bli medlem - klikk deg inn på Bli medlem-fanen i toppmenyen!